Sammanfattning
Pensionsmyndigheten ska enligt uppdrag i regleringsbrev för Pensionsmyndigheten 2022 redovisa och kommentera verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin i förhållande till de av regeringen satta målen för området.
Utöver det ska en fördjupad analys av verksamhetsläget lämnas under de månader som Pensionsmyndigheten lämnar en utgiftsprognos. Uppföljningen ska redovisas till regeringen (Socialdepartementet) månadsvis.
Rapporter publicerade 2023-02-21
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin, december 2022 (pdf, 153kB)
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin, november 2022 (pdf, 152kB)
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin, oktober 2022 (pdf, 152kB)
Tidigare rapporter i serien
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin - september 2022
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin - augusti 2022
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin - juli 2022
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin - juni 2022
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin - maj 2022
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin - april 2022
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin - mars 2022
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin - februari 2022
- Verksamhetsläget för handläggningen av bostadstillägg och tillgängligheten inom telefonin - januari 2022